Sonntag, 10. März 2013

My budgies

My two little silly budgies <3

I have two little budgies named Steve and Daphyd. They are 1 1/2 years old now. I gave them the names because Steve is the vocalist of my favorite Pagan Band Omnia and daphyd is the Didgeridoo player and I really like them.
My two are crazy. They always do a lot of shit like eating my posters, fly over my bed, throughing the corns out of their cage and things like that.

J'ai deux petites perruches nommé Steve et Daphyd. Ils sont 1 1/2 ans maintenant. Je leur ai donné les noms parce que Steve est le chanteur de mon groupe préféré Omnia Pagan et daphyd est le joueur de Didgeridoo et je les aime vraiment. Mes deux sont fous. Ils le font toujours beaucoup de merde comme manger mes affiches, voler au-dessus de mon lit, throughing les cors hors de leur cage et des choses comme ça.

The green one is Steve and the blue one Daphyd.
Le vert est Steve et le bleu est Daphyd.







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen